Virkade converse



"http://www.w3.org/TR/html4/frameset.dtd">

Då blev det en liten conversekavalkad. Jag har virkat dem efter ett gratismönster på jarbo.se  länken hittar du under bilden. De röda är virkade helt enligt mönstret och de svarta och rosa är enligt mönstret plus lite vad jag själv tycker. Hoppas de blivande mammorna blir nöjda med dem.

Dagen idag gick undan som bara den och jag har inte hunnit göra något nyttigt utan bara varit en conversetillverkare. Kanske inte så bra för hemmet men jag får ta igen det imorgon efter jobbet. Det har blivit ett par glas rosévin till detta och en liten stund i trädgården men den blev kort för här blåste det kallt. En liten påminnelse om lågtrycket som är på väg in över oss detta dygnet.

Nu ska jag fortsätta med några converse till då det fanns en önskan om detta så jag kanske plågar er med fler bilder av sådana och så ska Stellas pippitröja bli klar också :-)

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Du är en riktig virk o stickdrottning.

Kram <3<3<3

2012-05-28 @ 18:22:27
Postat av: Mormor Lotta

Superfina allihopa1 det kan man ju kalla massproduktion! Låter som du haft en bra, mysig dag. viktigt att unna sig en "bara vara dag".



Kram Lotta

2012-05-28 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0