Kofta



Då var koftan klar. Den blev jättesnygg men tyvärr för stor för mig. Jag har inte riktigt begripit att jag inte är en S längre utan faktiskt en XS. Eftersom den är figursydd så kan jag inte ha den då det ser ut som att jag gått vilse i den. Jag kan inte tvinga på min stackars svärmor fler koftor nu. Hon måste snart vara trött på mig och mina koftor som hon får ta över haha. Jag lägger denna till försäljning istället så jag hoppas någon blir sugen på den. Hör av dig om du är intresserad. Pris 350kr och den passar upp till en 38.

Idag blev en kompdag och jag passade på att göra den till en väldigt ovanlig egodag. Jag och en kompis samt min tös Linda tog en långrunda på Väla. Linda fick avvika strax innan lunch för hon hade annat planerat men Sophie och jag höll ställningarna. Eftersom det var nästan 20 grader ute var det bara vi och några få till som valde att vara inomhus. Kan inte tyckas klokt men vi slapp trängsel i alla fall.

Som vanligt blev det en runda på Stadium och en liten påse med ut. Bikini till moi och ett par lila crocs till Stella.


En liten runda på change där jag bara skulle titta resulterade i den dyraste påsen. Damen mätte och höll på och kalaset slutade i två dyra behåar och tre par trosor som jag inte alls behöver. Det var en skicklig försäljare med andra ord :-)


En sväng på Hm slutade i två somriga toppar


Lunchen avnjöts på Tre spett som har fantastisk mat. Innan käkade jag alltid sushi när jag var där men de har börjat med att göra sushibitarna så små så att det blir pinsamt. Därför blir det ingen mer sushi där för mig. En liten bild på min smaskiga lunch måste jag bjuda på :-)


Sedan var det bara att snabba på hem och hämta Stella och hennes kompis Alva som skulle leka en stund och när Jörgen kom hem stack jag in till lill-olas och sprang sista träningsrunda innan springtime. Nu blir det bara cykel fram till lördag för att vila benhinnorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0