Virkad sko



En sko är klar. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska behålla skorna själv eller ge bort dem i present eller kanske lägga dem till försäljning. Jag får fundera medan jag slutför den andra skon helt enkelt. Förslag är välkomna.

Efter jobbet idag träffades jag o Linda i Lill-Olas och sprang en väldigt liten runda. Vi kom på varför hon får ont i benen. Hon springer i aerobic skor. Inte så bra antar jag. Vi bestämde att vi tar en sväng till löplabbet i Helsingborg imorgon och ser om de har tid att hjälpa henne. Dessutom har Stadium 25% på hela sortimentet så det gäller att kolla in vad de har och passa på att shoppa något. Jag behöver ett par kortbyxor men har inte bestämt mig för vad som är bäst. Tajta korta eller lössittande? Någon som kan dela med sig av sin erfarenhet där?

Idag blev vi bjudna på middag hos svärmor. Hennes syster är på besök från Stockholm så det blev både god mat och trevlig samvaro. Jörgens syster har öppet hus imorgon då hon fyllt 50 år. Jag ska fixa lite tzatsiki tills dess.

Ikväll blir det förhoppningsvis avslappnad stund i soffan med något handarbete i händerna. Jag känner mig både trött och sliten. Nya tag imorgon

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tajta. Långa eller korta som går precis under knäet, tycker jag är skönast <3

2012-03-30 @ 19:44:24
Postat av: Mormor Lotta

Instämmer med föregående; jag springer oxå i en tight variant (så att det inte blir "vindfång" i brallan)!!!Kort eller 3/4 beroende på vädret. testa gärna att "springa" i affären, för det är inte skönt med en kort modell, som kryper upp" i ljumskarna alltlängre för var meter man springer. Så tycker jag !!!!!

Hemma igen från "skidsemestern"; en dags längdåkning på 4.39 km!!! sen tog min förkylning fart och snön försvann i spåret (kunde vara tvärtom)!!???

det blev handarbet och barnvakt för min del (inte till Liam).

Nu har mormors älskling gått hem, han tyckte att han var för "sönderpussad", men vi har inte setts på en vecka, så lite får ett barnbarn tåla, eller!!!

Jobb för mig i helgen, innan en kortvecka (tis-tors), sen bär det av till Stockholm till "lillasyster" och hennen sambo. Vi skall rå om dem över helgen. 'Ha det bäst, så hoppas jag att vi ses snart. Kram Lotta

2012-03-30 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0