Pippitröja



På stickorna just nu en blivande pippitröja. Jag stickar den i härligt garn som heter Himalaya Mercan vilket är mjukt som sammet .

Idag är en typisk söndag med tvätt och städning. Jag har legat lågt med en massa aktiviteter i helgen då jag fortfarande är sänkt av ett enträget virus. Jag skulle klippt svärfar idag men det får vänta tills jag piggnat på mig bättre. Det är ju jobb igen imorgon och dagen börjar med tandläkaren som hade gjort fel sist jag var där så imorgon är en reklamation. Efter det ska jag jobba kväll till 21 så det verkar som kalendern återigen är full.

Stella har varit på barnkalas och jag hoppas kamraten gillade de virkade skorna. Här hemma springer jag runt i mina pjäxor för att gå in dem. Jag har gett mig den på att de ska vara sköna tills nästa gång vi ska iväg och de lär de väl vara om jag springer runt i dem fram tills nästa säsong :-). Den förfärliga smärtan jag fick av dem i Branäs förstör vilken skiddag som helst så det ska jag inte vara med om fler gånger.

Pratat med Hannah som idag har en neredag. Mycket som händer nu med nya studentrummet osv. Jobbigt att inte kunna krama om henne när hon är ledsen :-(. Blir skönt att komma upp dit nästa helg och hjälpa henne att fixa lite i rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0