Liten mönsterstickad kofta 0-3 mån

 
 
 
Parallellt med väskan som jag håller på med till en kollega fick det bli en liten babykofta. Den är i storlek 0-3 mån och mönsterstickad. Garnet är supermjukt och den kan tvättas i 40 grader. Den har ingen ägare utan jag tänkte om ingen faller för den nu så kan den följa med mig på julskyltningen där jag ska sälja lite saker. Det gäller att börja få ihop lite grejor nu när jag tack vare Lotta fått möjligheten att få medverka på Landoras julskyltning i Folkets hus och innan man vet ordet av så är det snabbt som ögat första söndagen i december hahaha.
 
Det blev cykel till och från jobbet idag då jag måste vänta med löpningen några dagar i hopp om att mitt "löparknä" ska läkas. Jag kan inte påstå att det var helt smärtfritt att cykla men jag tar det lite försiktigare än vad jag brukar. Känns superstressande att inte få springa och ännu mer stressande att inte fatta vad jag gjorde för fel så jag kan undvika liknande i framtiden. Eva bytte av mig på jobbet och det var jättekul att få träffa henne igen efter semestern :-). Den lilla aloe veran jag hade med hem från spanien fick då komma till sin nya mamma eftersom det var Eva som skulle ha den.
 
Imorgon är det ledig dag så då ska en massa traderapaket packas då 20 auktioner gick ut idag. Vi ska även iväg och bada på Härslövsbadet och inför kvällen är det laddat med en engångsgrill så om vädret blir så fint som de lovat får det bli en utflykt till stranden med korvgrillning på menyn..
 
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: lizabeth

Hej, blev förtjust i babykoftan och undrar var du hittade mönstret. Ska bli mormor och tänkte sticka den i vitt. Mvh Lizabeth

Svar: Hej den är stickad från ett köpt mönster. Ska se om jag kan hitta det mvh tina
nines-design

2015-02-10 @ 14:25:20
Postat av: Anonym

Jättefin kofta!! Skulle det möjligen gå att få köpa mönstret av dig? Mvh Anna

Svar: Hej Anna jag ska se om jag hittar mönstret igen mvh tina
nines-design

2015-04-23 @ 19:17:36
Postat av: Anonym

Åh det vore toppen!! Tack! Mvh Anna

Svar: Hej anna jag har snart letat överallt utan att hitta det men har inte gett upp helt ännu mvh tina
nines-design

2015-04-25 @ 16:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0