Vantar med fläta



Vantar med fläta blev nästa på tur här är en bild på ett par svarta men jag glömde fota ett par rosa som blev stickade samtidigt av bara farten. Jag får väl göra ett par till som jag hinner fota haha.

Idag blev det jobb för min del och det blev tufft med tanke på att natten var total sömnlös. Sveda i ögonen och tung i huvudet blev priset för detta. Stella var orolig hela natten och vaknade hela tiden så sova var bara att glömma. Inte utan att jag ser fram emot sänggång med längtan..

Ikväll fick jag av mannen den finaste bröllopspresenten (det är på söndag men han kunde inte lugna sig) som man bara kan önska. Min DRÖMSKIDJACKA från Salomon.. Jag är kääär jaja inte bara i jackan utan i gubben också då :-). Jag måste nog ha den på mig till jobb imorgon för inte kan väl jag lugna mig till helgens skidåkning.
En liten bild på den måste jag ju absolut bjuda på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0