Sockar igen



Då var sockarna till unga Felix klara. De är stickade i raggsocksgarn på sticka 4. Färgen skulle vara ny o det är gröna nyanser. Jag tyckte om färgen och kan se en snygg mössa framför mig i samma garn :-).

Idag har jag varit ledig och hunnit med en hel del av de där sakerna som man vet att man måste göra men på något sätt sällan eller aldrig hinner med. Jag kan säga tack för skolplikten så lilla Stella inte vet vad jag har hittat på på hennes rum. Jag kan avslöja att dagiset i närheten blev väldigt glada för gåvorna och det hade inte varit möjligt att genomföra med henne hemma. Så mycket plats det plöstligt blev på rummet.
Tvättmaskinen har också den gått i högvarv och ovanvåningen ler mot mig igen. Som bonus blev det en liiiiten löprunda, bara 4 km men det satt gott. Middagen puttrar i ugnen och nu hör jag att stickorna kallar på mig :-). Idag blir det att fortsätta med sockarna som jag själv ska ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0