Mosstickad halsvärmare





En mosstickad halsvärmare har det blivit till min Hannah i bruna o vita toner som hon önskade. Garnet är blandat raggsocksgarn samt ett garn med 30% ull o resten acryl. Nöjd blev hon :-)

Dagen idag blev nästan som jag förutspått förutom att det inte blev någon massage för min del då provtagningen i bröstet blev ett litet äventyr. När doktorn tagit finnålspunktionerna ville han även ta biopsier så efter att han lagt lokalbedövning tog han tre olika biopsier. Det innebar dock att jag inte får duscha på ett dygn och jag lovar att jag hade inte kunnat ligga på magen efter den behandlingen. Synd för massagen var ju det jag såg fram mest mot. Min gulliga massörska lovade dock kolla om hon kunde trycka in mig snart :-)

Idag fyller min väninnna 50 år och det firar hon med att vara på semester i Florida. Inte utan att man kan bli lite avundsjuk... Grattis Bodil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0