Flätstickade vantar



Ett par grå vantar likadana som de i förra inlägget i offwhite har det också blivit. Liksom de andra är de stickade i garnet molly som är 100% mjuk acryl. De har garnet på pandora om någon är sugen på det i alla möjliga färger.

I dag så har jag o Jörgen varit o shoppat nya pjäxor till oss och Stella. Jag har ju helt nya pjäxor men har som många andra gjort amatörfelet att lyckas köpa för stora. De nya är inte lika dyra o fina som de jag nu måste göra mig av med så det smakar lite surt som räven sa. De "gamla" är i strl 23.5 och jag behöver str 22 eftersom jag i vanliga fall har 35-36 i skor. Det blir en dyr läxa som sagt. Nu vet jag inte vad jag ska göra med de andra. De är ju bara använda en vecka och kvittot har jag såklart inte sparat. De får väl läggas ut på tradera antar jag så jag gör ett försök med det imorgon. Där ska jag även lägga ut Stellas pjäxor som är använda 2 tim!! De är helt rätt i storlek men hon grät efter de två timmarna hon åkte för hon tyckte de var för trånga på bredden. Jag tror helt enkelt att Jörgen nog spände dem för hårt men nu är det ju kört att försöka få henne att acceptera dem då hon förknippar dem med smärta så de får också gå imorgon till tradera. Har jag tur får jag väl båda sålda eftersom det inte är sportlov ännu så någon ute i det långa landet kan väl behöva pjäxor tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0