Vantar o mössa i set





En arbetskamrat såg det blå setet som jag visade i ett tidigare inlägg och ville ha ett sådant i rosa. Så här blev det. Det är stickat i ett härligt acrylgarn som jag köpte i USA på sticka 5. Nu önskar jag att jag hade haft mer av det garnet.

Idag var det full rulle på jobb då jag var på obesitassal. En arbetsdag bara flyger iväg då. Jag hade lite lyx också då jag slutade redan 15.30 och såg när jag kom ut att solen sken och det var bara 3 minus grader. Jag skyndade mig att hämta Stella på fritids och förhörde mig med Hannah om jag kunde få en halvtimma.

Snabbt på med löparkläderna och skorna och sedan susade jag iväg. Vilken underbar afton med solen lågt i horisonten. 6 km blev det och jag hade nog önskat ett par till men tiden var ute.

Efter det blev det en smaskig quornhamburgare samt ett litet glas rött och strax blir det en dusch. Sedan måste ett par vantar se dagens ljus. Därefter väntar en hundtröja.


Kommentarer
Postat av: Bara jag

Wow vilket fint set, du är så superduktig. <3<3<3

2012-02-07 @ 18:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0