Vantar med hjärtan



Rosa vantar med grå hjärtan har det blivit till Kajsa. De är en variant av de andra som jag gjort tidigare.

Imorse körde jag Hannah till tåget i Lund. Inte utan att det blev väldigt tomt med detsamma. Hoppas nu hon får en dräglig tid däruppe innan flytten till studentrummet. Ska bli jättekul att köra upp med grejor till henne när det är dags.

Vädret har varit fantastiskt idag och det var inte helt lätt att avstå från löpningen men det sunda förnuftet fick råda. Istället var jag hemma och tog emot elektrikern som skulle kolla varför vi bara hade 17 grader i huset trots full rulle på systemet. Diagnosen var inte så kul när det visade sig att alla termostaten var trasiga. Tyvärr inget han kunde åtgärda utan det kräver en rörmokare. Och dyrt blir det sa han med ett kärt smil på läpparna. Charmigt värre.

I eftermiddags har huset varit fullt. Stella hade kompis med hem och sen kom även styvbarnen, en svärmor, en svärfar, en förre detta fru till maken, elektrikern osv.

Det blev en enkel fredagsmåltid bestående av tacos. Passar både ungdomar och gamla :-).

Ikväll hoppas jag att hundtröjan blir klar till min kollega


Kommentarer
Postat av: Bara jag

Du skulle behöva ett eget "Tinarum" Puss <3<3<3

2012-02-11 @ 10:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0