Milan vantar



Då var Milanvantarna klara och de blev inte alls som jag hade önskat. Det var svårare än vad jag trodde att bara titta på deras logga och sedan försöka få ihop det i maskstygn. Jag lägger upp bilden ändå bara för att visa att det inte alls alltid är så enkelt och att resultatet kanske inte blir som man tänkt sig. Försöket var gott i alla fall och jag hoppas killen ändå kan känna att de är ganska ok.

Efter jobb var jag snabbt hos Linda och Alex och tömde deras brevlåda. Det kändes olustigt när vi hörde på nyheterna att de bombat i Thailand men det ska som tur är inte vara i närheten av där de är. Förutom det så ska tydligen flygbolaget de rest med gå i strejk imorgon och resor hem är endast ordnade fram tom torsdag. Hoppas de arrangerar något så att de kommer hem.

Idag kom min fantastiskt vackra Peak performance parkas som jag beställt hos Sportamore... ojojoj så fin den var. Plötsligt kändes det helt ok att bli utfattig :-). Förhoppningsvis håller jag mig nu varm när vi ska till Branäs om några veckor.

En löprunda på löpbandet här hemma hanns också med. Det blev 8 km men jag har ingen aning om ifall de är tillförlitliga när det gäller att mäta avstånd de där maskinerna. 

Ikväll blir det mera vantar så jag hoppas snart de är klara så jag kan bryta av med något annat. Det blir lite tjatigt när man gör samma sak för många gånger.

Alla hjärtans dag idag. Inget jag har känt av. Både gubben och jag sa för flera år sedan att det var ganska töntigt att hänga på en sådan grej. Känns som att man kan väl visa att man gillar varandra när man har lust och inte när affärerna tycker. Inte utan att jag tycker det ibland går överstyr när man kollar utbudet i affärerna och skapar dåligt samvete för dem som inte hänger på och en tydlig känsla av ensamhet och utanförskap för dem som inte har någon som kan köpa någon av alla dessa praliner, spelande blommor, kuddar osv. Men för er som tycker det är en fantastisk dag att passa på att älska era närmaste hoppas jag att ni fick den besvarad.  Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0