Hundtröja



Så var lilla Nellys tröja färdig. Hoppas hon står emot kylan i denna. Matte Åsa ska få den på måndag. Hoppas hon gillar den. Jag har stickat den efter ett gratis mönster på drops.se. http://garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=102&d_id=41&lang=se. Enligt beskrivningen ska där vara en luva på tröjan också men det hoppade jag över då det inte var önskat.

Morgonen började med en löprunda dock en liten, bara 4 km. Kunde inte låta bli helt enkelt. Jag kan inte avstå i väntan på att veta vad som felas utan jag får ta den konsekvensen när den kommer. Det var 10.5 minus grader ute men inte så mycket vind så det var en härlig runda. Jag mötte en massa morgonglada hundägare ute. De andra syntes sitta och kuckelura i sina kök.

Idag börjar återigen Stella dans på Funkykidz, jättekul är det tycker hon så nu vet jag vad jag ska göra varje lördag förmiddag.  Jag måste in och tömma Lindas post också så det inte blir överfullt innan de kommer hem. Jag har inte hört något på flera dagar, men som jag brukar säga så tiger hälsan still. Det gör den visst också i Stockholm för Hannah glömde bort att meddela sin mamma att hon var framme :-) Jag antar att hon är det i alla fall för annars hade jag säkert fått höra något.

Det får bli en snabbrunda med lunch på väla idag. Ikväll hoppas jag att jag hinner göra ett par vantar till mig själv då jag insett att jag inte har några förutom mina skidvantar och ett par jättetunna. Efter det ligger Bois vantar och Milan vantar på tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0