Boisvantar



Då hoppas jag att det var sista paret ut av dessa vantarna. Nu finns det en massa nya saker som jag vill bita tag i :-).

Häromdagen när jag skulle lämna ett mobilfodral till en kollega som jag gjort var det plötsligt borta. Hur jag än letade kunde jag för min värld inte hitta det. Till slut frågade jag Stella om hon hade sett det. Först nekade hon men efter ett tag sa hon att hon hade gömt det för hon ville behålla det, "jag har gömt det under mitt lakan i sängen" sa hon och mycket riktigt där låg det snyggt och prydligt. Inte utan att jag fick ett litet sting i hjärtat för hur många gånger har hon inte sagt hon vill ha något likadant som någon annan beställt men aldrig fått det. Det finns kanske en anledning till att det heter att skomakarens barn inte har några skor...  Nu får jag i alla fall försöka prioritera henne när jag har gjort ett Ipad fodral och tre mössor som är beställda. Jag vet att hon önskar sig en lila väska med hjärtan eller blommor på och så får det bli.

Idag blev en fantastisk vårdag med hos oss 12 grader. Jag hade lust att ge mig ut på en runda men efter några sömnlösa nätter igen inser jag att kroppen inte orkar. Idag får bli en pysseldag och förhoppningsvis får jag lite sömn inatt. Jag är ledig imorgon och på torsdag för att sedan jobba fredag kväll och sedan har jag jour hela lördagen. Blir det fint väder skulle jag kanske ta och damma av racercykeln men någon sade att det skulle bli kallt igen till helgen. Vi får väl se. Jag hoppas ändå att vädret håller i sig så jag kan locka med Hannah till Pålsjö skog i morgon förmiddag när Stella är i skolan. Efter att hon började nollan har det för första gången sedan hon föddes gett mig några timmar egentid. Jag har ju inte haft sådan tur att någon erbjudit sig ta henne när jag är ledig för att jag ska få en stund för mig själv. Av någon konstig anledning händer det alltid bara när jag jobbar och Jörgen ska ha henne. Så håll tummarna för fint väder imorgon :-).

Ipadfodral med fotbollslaget Fulham är näst på tur och det ska krokas. Det ska jag ta tag i meddetsamma. Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: lotta lindskog

idag har jag sprungit efter att ha "vilat" en vecka R/T att jag bara inte orkat!!! Trodde att jag höll på att bli sjuk, men det "blev inget" av det. Så nu kör jag igen!

Då ses vi kanske på fredag, jag tror att jag jobba kväll (vi skall fira chefen, men jag får nog jobba). tar med mig kameran med lite bilder på Liam. ha två sköna lediga dagar.



Kram Lotta

2012-02-28 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0