Boisvantar



3:e paret Bois vantar ut. Nu känner jag att trots jag hejar på Bois behöver en liten paus från dem innan jag greppar fler :-)

Idag fick jag tid till coloskopin. Det blir på måndag så förberedelserna inför den börjar på söndag. Eftersom det inte blir någon mat hela sönd och halva månd så blev det ikväll pizza till hela familjen och en öl halkade också ner. Det blir ju en spännande upplevelse som jag gärna hade avstått men måste man så måste man. Det är bara att bita i det sura äpplet och få det gjort och istället hoppas på att det bara blir trevliga besked från den undersökningen. Jag hoppas Linda är ledig måndag så hon kan köra mig in till sjukhuset annars får det bli bussen och det är inte så enkelt nu för tiden då man tydligen inte kan köpa biljetter på bussen längre. Bäst och ta reda på hur det funkar.

Imorgon kommer Linda o Alex hem. Det ska bli jätteskönt att ha dem på svensk mark igen. Det blir säkert mycket att berätta. Jag vet att de ridit elefanter och att de haft det varmt hela tiden. Över 30 grader så det blir en rejäl omställning att komma hem till moder Svea efter 14 dagar i paradiset.

Jag hoppas det kommer lite mer snö här hemma så det blir bra skidåkning. Någon månad till kan ju vara lagom innan våren slår till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0