Virkade ugglemössor

En kollega till mig har beställt två ugglemössor. En till sin man som han ska få i julklapp och en till henne själv. Det är tänkt att de ska ha den som en rolig attiralj i skidbacken. Jag blir nästan sugen på att göra en till mig själv också :-)
 
 
Ikväll ska det bli ett par uggs och därefter ett par happy socks. Därefter väntar två par toffor. Totalt 4 par raggsockar och så en kofta till bebis. Allt ska vara klart till jul så om ni undrar vad jag gör när jag inte jobbar kan gissa det nu.
 
Idag blev ännu en ljusning för löpningen. Det blev 9.34 km och det är första gången sedan skadan som jag sprungit så långt. Endast en svag molande känsla finns i knät. Jag sprang på löpbandet här hemma. Något som jag inte riktigt får ihop är att jag springer mycket långsammare på bandet än vad jag gör utomhus. Det borde väl vara tvärtom.... kan det vara för att det är så mycket varmare inne? Verkar inte troligt för på sommaren är det ännu varmare ute än vad det är inne nu. Oavsett fart eller inte fart så är jag superlycklig att jag har kunnat klättra lite i distansen. Ett tag såg det mörkt ut då löparknät bet sig fast.
 
Nu ska jag ta och fortsätta arbeta.. ha det bäst alla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0