Virkade tofflor

Sista julklappen hanns med den också som tur var. Det betyder dock inte att det blir semester. Nu blir det några dagar framöver lite raggsockar eftersom de ligger näst i kön.
 
Jag hann med en liten löprunda i förmiddags men det blev bara 5,5 km då knät började gnälla och jag vågade inte utmana ödet. Nu är det bara några dagar kvar tills jag, Jörgen, Julia o Stella åker på en skidwekeend till Branäs.
 
Jag har fortfarande ingen dator utan sköter allt via telefonen. Jag har bestämt mig för att jag inte vill köpa någon ny då jag sitter extremt lite på internet. Däremot längtar jag tills Hannah kommer hem för jag ska köpa hennes ipad. Givetvis längtar jag mest efter Hannah men det blir dock lite enklare med en ipad än bara telefonen. 
 
Idag firar vi julafton hos svärmor så det blir mat i mängder. Tur att jag fick en liten runda på löpbandet innan :-).
 
Nu vill jag passa på att önska er alla en underbar jul kram från mig
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0