Laddar inför morgondagen

 
 
Idag är det bråda dagar inför morgondagens julmarknad. Jag känner mig som en hel tomteverkstad. Jag har gått igenom allt och prismärkt. Jag kom på att jag är skitkass på att ta betalt men strunt samma då kanske jag istället säljer mer :-). Passa på och shoppa nu för när jag blir kändis hahaha så blir det expensive stuff :-)... skojar bara....
 
Jag har försökt hinna med att virka så många Uggs som möjligt under dagen så de kan halka med....
 
 
Här ser ni ett exempel på dessa uggs som blivit till under dagen. På undersidan har jag satt halkploppar så inte man ska halka i dem. De andra Uggsen visar jag upp kommande dagar :-)
 
Det får bli någon form av snabbmat idag för köket strejkar. Det ska bli skönt när morgondagen är över och jag kan fokusera på de beställningarna som fått ligga vid sidan om då jag låtit julmarknaden gå före. Det betyder inte att jag får semester nu för de flesta beställningarna som ligger är kommande julklappar.
 
Idag blir det ingen träning alls. Ser det som en vilodag och hoppas på att kunna ta ett rejält pass efter julmarknaden imorgon för att fira den är över.
 
Det får nog bli ett litet glas glödd i alla fall och så ska jag tala allvar med min ömmande handled att det står ut några timmar till.
 
Imorgon ska min Bodil hjälpa mig på julmarknaden så det ska bli superskoj :-). Det var alldeles för länge sedan vi träffades nu så hon fattas mig.
 
Kram på er alla där ute i cybervärlden.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Wow vilken skara med alster du gjort! Hur gick försäljningen? Har funderat själv på att sälja lite men kommer inte till skott=)
Mvh Miriam

2013-01-09 @ 08:37:40
URL: http://bamsebusfunderingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0