Virkad toffel




Då var de virkade tofflorna till min kollega klara :-). Hon vill ha ett par till sin lilla dotter med så jag inväntar bara att hon ska lämna måtten på dotterns fot.

Det har varit full rulle då min brorsdotter har varit här sedan i fredags. Stella och hon har lekt i massor och det har gått jättebra. Oavsett vilket kostar det lite mer energi än när man är bara de som brukar ingå i familjen så det kändes ganska lagom att köra hem henne idag igen. Det blev en tidig lunch och efter det en snabb tur och retur till Småland. Hon var jätteglad att komma hem och visa upp alla saker hon hade fått. Bla köpte hon ett par gympaskor i fredags med Hello Kitty och de var tydligen storfavoriter.

Igår sprang jag Ålabodarna runt för att kolla om jag skulle klara av den branta backen inför loppet i Helsingborg. Det gick ungefär som jag trodde. Det var tufft men jag överlevde haha. Strax efter att jag hade sprungit fick jag jätteont i halsen och natten till idag blev en plåga men redan nu är det bättre då det har gått över till täppt näsa. Hoppas snart alla virus lugnar ner sig...

Ikväll tänker jag göra ett litet snedsteg innan jag fortsätter med min kofta genom att virka ihop någon mobilgömma som jag kan ha hängande runt halsen när jag springer. Det för att slippa ha jacka eller väst på mig när jag springer. Vi får se hur det blir, i så fall kommer det en bild imorgon.

Jag avslutar idag med två bilder på Stella och hennes kusin Amanda. Först hur mysigt de hade när de låg i min säng och kollade film


och på bilden nedan så här fina var de när vi skulle åka hem med Amanda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0