Sommarklänningar



Jag har stickat två härliga klänningar i bandgarn. Perfekta till sommaren och modellen gör att du först kan använda dem som klänningar och därefter som tunika. Den ena är rosa bild ovan med mönsterstickning och den andra bild nedan är vit och rosa samt rosa hjärta. Jag har lagt ut dem på tradera så vi får se om någon blir sugen på dessa inför sommaren.



Idag är det valborg och det firar jag med att ha jour på sjukhuset till 21.15. Min kvalificerade gissning blir att trots jag inte kan medverka så tror jag att sommaren kommer att vinna över vintern. Känns lite tråkigt att vara här med tanke på att det är en familjedag och vädret ute är toppen.
Jag ska vara ledig imorgon och eftersom vi inte har några operationer på onsdag har jag tagit kompledigt så jag får passa på och njuta då istället.

Tjipp o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0