Kofta



Nu är äntligen min kofta färdig. Såhär blev slutresultatet :-). De två översta bilderna visar framsidan och bilderna nedan baksidan.



Den blev precis som jag hade tänkt mig så jag är väldigt nöjd. Jag ska ha den som en vårjacka till jeans tänkte jag. Om du vill sticka den själv så har jag lagt länken till den på inlägget innan. Knapparna har jag hittat på tradera. De är gjorda i trä med målade blommor. Jag tyckte de passade bra till stilen på koftan.





Nu ska jag hugga tag i en annan kofta och så ska jag kroka mig en väska.


Kommentarer
Postat av: Mormor Lotta

Jätteläcker!!!!

Vilket garn har du stickat den i (från Guna???) och hur mycket gick det åt.

har lite garn på lager och nu blev jag sugen på denna. Skall bara beta av lite beställningar och lite till Liam!



Lotta

2012-04-15 @ 22:14:37
Postat av: Tina

Hej Lotta det är garnet wendy aran med 25% ull som jag har köpt av Gudrun :-). Koftan väger 660g kram

2012-04-16 @ 06:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0