Kofta



Nästa lilla projekt har jag också hittat på drops.se. Jag tyckte koftan var så söt med de virkade fickorna. Jag tror jag behåller den själv :-). Bakstycket är påbörjat och bild kommer när det börjar bli något av den.

Idag var första gången på 10 dagar som jag var ute och sprang och det var helt underbart. Jag hade lovat doktorn att vänta med träning fram till helgen eftersom jag äter pencillin men kunde helt enkelt inte motstå frestelsen längre. Kändes lite tungt men jag hoppas det snart släpper och att jag slipper virus nu så jag får upp formen lite till springtime. Mina nya skor från Asics var toppensköna att springa i!! yippieee vad kul.

Lilla gubben min har sprungit 600m idag och det var jättebra för honom (man måste ju börja någonstans). Lite sporrad är han nog för efter det blev det en stund på löpbandet. Jättekul om han också blir intresserad av att motionera lite. Även Stella fick springa en sväng. Hon köpte skor på stadium i helgen för att kunna träna till kalvinknatet som går av den 8 maj. Det är tredje dagen som jag jagat henne runt dammen och det har gått bra.

Hej o hå då var det tisdag igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0