Golfmössa



En av två golfmössor är klara. Min kollega som beställt dem gav mig fria händer att välja färg. Båda tjejerna har fina blå ögon så jag valde denna kombination. Hon var jättenöjd med mössan och nu så ska den andra också göras.

Idag var jag på stadium för att kolla in löpskor. De jag köpte igår på löplabbet ska Jörgen lämna tillbaka på torsdag när han ändå har vägarna förbi. Jag tror det är bättre han gör det eftersom jag känner mig upprörd av gårdagen och är inte säker på att jag skulle vara professionell. De skorna jag valde idag fanns inte inne på Väla men den supertrevliga tjejen på Stadium beställde dem och så kommer det ett litet sms i min telefon när de har kommit. Jag passade på att förnya löpgarderoben lite under tiden.



Ni ser det blev en helt ny outfit. Allt detta fick jag för 941kr eftersom de har 25% rabatt fram tills den 9 april.

Jag måste lägga in en bild på de beställda skorna :-)
Det är Asics gel nimbus 13w och de ska vara bra för löparen med neutralt löpsteg.


Hoppas nu det blir bra för det känns som att ett enkelt skoköp blev en svår förlossning. Om någon vet något om dem så kommentera gärna för de är ju inte köpta förrän jag har betalt dem :-)

Imorgon måste jag cykla till jobbet oavsett väder då min bil ska på spa. Den står redan inne i stan och imorgon har den en glänsande lack och är kliniskt ren inuti. Vi brukar göra så varje vår med båda bilarna och det är så skönt att få tillbaka en fräsch bil.

Idag gjorde jag en CT-buk och det gick smidigt. Jag drack kontrast under tiden jag jobbade och sedan tog röntgen bara några minuter. Jag fick även kontrast iv och det blev supervarmt i hela kroppen. Konstigt att det kan påverka systemet så. Nu har jag bara en gastroskopi kvar 20 april och sedan ska alla undersökningar vara färdiga. Hoppas att det samlade materialet har ett trevligt budskap att ge.

Nu ska jag hoppa i duschen och packa inför cykelturen imorgon. Efter det hoppas jag hinner lite mössa.

Kommentarer
Postat av: Mormor Lotta

Jag har oxå handlat vad skall på Löplabbet. har dock en pulsklockan, som jag köpt där som skall reklameras (skall göra detta när jag är i fas)!!! blev inte heller så trevligt bemött!!!

Vilken outfit! Superläckert!!! vad gäller skorna har jag ingen erfarenhet av dem (jag "Pronerar".....tror jag!!! Man vet ju aldrig. Skämt!!!) jag brukar som sagt inte köpa "neutrala" skor, men jag hoppas att du äntligen ftt en sko som passar ditt löpsteg!!!!!

Håller tummarna att det blir positiva besked när du är färdig med alla dina undersökningar.

Ha det bäst / Kram Lotta

2012-04-03 @ 22:10:18
Postat av: tina

Vad skönt att höra att jag inte är ensam om att inte blivit bra bemött på löplabbet. Trodde de var bättre med tanke på populariteten... köper du pronerande skor? kram t

2012-04-04 @ 06:01:14
Postat av: Isacs Mamma

härlig mössa:)

2012-04-04 @ 08:06:49
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: Tina

Tack så mycket :-)

2012-04-04 @ 17:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0