Julklappar och amigurumi

Idag blir det ingen bild på vad jag har gjort då veckan har ägnats åt julklappar :-). Däremot får jag lägga in en bild på en liten amigurumi som min dotter Hannah själv har designat och virkat . Det är en avbild  av henne själv och vi som känner henne kan inte annat än instämma. Kul att se att glädjen i handarbetet har gått vidare till nästa generation också.

Igår var det julfest med jobbet och det var jättetrevligt. Idag sitter jag på ett tolvtimmars jourpass och det känns lite tråkigt när jag hellre hade varit i danmark idag för att fira en kusin.

Nu har jag en beställning på ett par vantar och två halsvärmare som ska bli klara denna veckan innan jag far till italien. Idag ska jag satsa på att bli klar med ipad fodralet som väntat ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0