Julfest o vantar



Fredag igen. Känns ibland som det bara finns fredagar och måndagar i min kalender. Nu har jag i alla fall sprungit min obligatoriska runda på 7 km som har blivit en rutin efter fredagens arbete. Superskönt att skaka av sig hela veckan i en liten stund för mig själv på slingan.

Vi ska ha en julfest med jobbet den 9 dec och då skulle man ta med sig en present värde 50kr. Kom inte på något att köpa för man får väl i princip inget idag för 50kr så jag beslöt mig för att lyxa till det och göra ett par vantar som en kollega då ska få i sitt paket. Eller så ska jag hålla utkik efter det själv då jag är lite torrlagd på vantar just nu :-).

Imorgon fm bär det av till Köpenhamn med strosning och julmarknad på tivoli samt en övernattning till söndag. Det är makens gåva till mig då jag har den stora äran att fylla år på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0